شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

سایه محبی در استقلال| ساپینتو با بازیکن مورد علاقه چه می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۲۲۹۹۵
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
سایه محبی در استقلال| ساپینتو با بازیکن مورد علاقه چه می‌کند؟
محمد محبی، بازیکن سابق تیم سانتاکلارای پرتغال برخلاف انتظارات تا به امروز نتوانسته عملکرد درخشانی دراستقلال داشته باشد. محبی در ۱۶۰ دقیقه حضور هیچ موفقیتی به دست نیاورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حوالی دقیقه ۶۱ ارسال داسیلوا با ضربه سر محبی همراه می‌شود. این مهم‌ترین اقدام محبی در این میدان است و دیگر اثری از او در زمان حملات استقلال نمی‌بینیم. نه گلی، نه پاس گلی و نه موقعیت‌سازی‌های آنچنانی که قابل ذکر باشد. محمد محبی در شرایطی به استقلال آمد که در بازی‌های تدارکاتی سانتاکلارا در پرتغال یکی از مردان کلیدی بود. او حتی در آخرین حضور خود در ترکیب سانتاکلارا برای تیمش هم گل زد و هم پاس گل داد که مشخص بود در اوج آمادگی قرار دارد.

حتی در برهه‌ای انتقال محبی به سبب درخشش در بازی‌های تدارکاتی تیمش به استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، اما در نهایت باشگاه استقلال توانست این بازیکن را جانشین حسین‌زاده کند تا نگرانی‌ها بابت فقدان بازیکنان تکنیکی در خط حمله کاهش یابد. وضعیت محبی تا آخرین روز‌های حضور در پرتغال نشان می‌دهد او در اوج آمادگی و چالاکی قرار داشته است؛ بنابراین استدلال اینکه او با نا آمادگی بدنی گام به استقلال گذاشته هرگز نمی‌تواند تحلیل درستی باشد و دلایلی که باعث شده محبی در دو بازی اخیر نتواند گل یا پاس گلی را به نام خودش ثبت کند را باید در مسائل دیگر جست‌وجو کرد. جذب محبی در واقع برای هواداران استقلال یک نقطه امیدواری بزرگ ایجاد کرد تا جدایی امیرحسین حسین‌زاده را به دست فراموشی بسپارند، اما برخلاف تصورات این بازیکن تا به امروز توفیقی نداشته است. هافبک-مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران تا بعد از بازی با مس کرمان ۱۶۱ دقیقه در ترکیب استقلال بازی کرده است. ۹۰ دقیقه مقابل ملوان و ۷۱ دقیقه مقابل مس. این مقدار بازی برای بازیکنی که با آمادگی بدنی کامل گام به استقلال گذاشته و در پستی بازی می‌کند که گلزنی یا ایجاد موقعیت گل مهم‌ترین وظایفش محسوب می‌شود، در ظاهر کفایت می‌کند، اما محبی برخلاف پیش‌بینی‌ها حرکت کرده و نتوانسته آنچنان درخشان ظاهر شود. ۱۶۱ دقیقه نا‌کامی محبی در ترکیب استقلال بهانه است تا ساپینتو را وادار به پاسخگویی به این سؤال کنیم.

پرسش این است: چرا محبی استقلال که در دو بازی قبل در ترکیب اصلی قرار گرفته با محبی سانتاکلارا که حتی در بازی‌های تدارکاتی این تیم نیز می‌درخشید، متفاوت است؟ آیا پستی که ساپینتو برای این بازیکن در نظر گرفته مناسب نیست؟ آیا دیگر بازیکنان به خوبی با او هماهنگ نیستند؟ ساپینتو باید پاسخ این سؤالات را به سرعت بیابد تا محبی تبدیل به مهره‌ای بی‌اثر در ترکیب استقلال نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->